Matchteam

Matchteam

Checkliste -   til afvikling af match i Ladies Section

Team som leder matchen – kan  bestå af1bestyrelsesmedlem og et spillende medlem-eller sponsorer

* Teamet er ansvarlig for matchen afvikling

* Teamet bestemmer matchform

* Får evt.afklaret med sekretariatet hvilke huller der må startes på, dette afklares også med Pondus

* Får evt. målebånd og tavle sendt med ud til ”nærmest flaget”

* Afstemmer med køkkenet – antal der spiser med

* Orientere om matchproportionerne og giv øvrige informationer

* Sikre starttiden overholdes

* Check at alle tilmeldte er kommet

* Efter matchen samler scorekort og finder vindere

* Står for præmieuddeling 

* Sende mail til IT ansvarlig for hjemmesiden med navn på vinderne – tættest flaget og birdie, eller sørger for at scorekort bliver lagt i skabet i omklædningsrummet

Der laves en Team-bemandingsplan for hele året – hvis en bliver forhindret, skal vi selv sørge for at finde en afløser.

Ladies Sections bestyrelse d. 29.1.2019

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

11.01 | 21:33

Kære alle søde damer.
Kent og jeg skal til Porto Santo d. 22 feb, i en uge. Er der nogen af jer som har 2 rejsebags vi må låne ?
MVH Lis Jensen

...
05.12 | 19:52
Resultater har modtaget 5
01.04 | 14:33
Ladies Sektion har modtaget 24
15.12 | 10:50
HUL-spil har modtaget 4
Du kan lide denne side